Vegan Ve Vejetaryen Arasındaki Fark Nedir - Pesko Vejetaryen Nedir
Hiçbir hayvan ürününü yemeyen ve kullanamayan kişi demektir. Gerçek bir vegan beslenmede asla süt içilmez, dondurma Yenilmez, çikolata yoktur, bal yoktur, yumurta yok, yoğurt yok, peynir vesaire gibi ürünler yoktur, hiçbir et çeşidine yaklaşılmaz, ufak bir ayrıntı daha var yün gibi deriden yapılan elbiseler gibi kaşmir gibi giysiler giyilmez.
vegan ve vejetaryen arasındaki fark, pesko vejetaryen, vegan beslenme, vegan ne demek,

vegan ve vejetaryen arasındaki fark, pesko vejetaryen, vegan beslenme, vegan ne demek,

Vegan ve vejetaryen arasındaki fark vegan beslenme vejetaryen beslenmenin bir zor derecesidir. Hayvanların yemek amacıyla yetiştirilmelerini gaddarca bulan vegan beslenme yapan kişiler, hayvansal gıdaları yememekle kalmayıp hiçbir hayvansal gıda ya da dokunmazlar.

Pesko vejetaryen nedir, pesko vejeteryan beslenme, pesko vejeteryan yemekleri, pesko vejetaryen diyeti nedir?

Diyetisyen uzmanlarının tespitine göre kategorileri arasında hatta tüm canlıların kıyaslamasında en sağlıklı yaşam formuna sahip olan canlıların yaptığı bir diyet türüdür. Pesko vejetaryen yapan bir kişi vücudun ihtiyacı olan hayvansal proteinler ve gıdaları hiç kırmızı et yemeden balık ve su ürünleri ile vücudun ihtiyacı olan proteini alır. Pesko vejetaryen olan bir kişi hiç bir zaman vitamin eksikliği yaşamaz. Bu demek oluyor ki vitamin takviyesi almaya gerek yoktur. Şu bir gerçektir ki balık ve su ürünlerini arada bir tüketilebilen pesko vejetaryen olan bir kişi fazla abartmamak kaidesi ile devam edebilir.

Vejetaryenlik nedir, Vejetaryenlik türleri, Vejetaryenlik ile ilgili sorular, Vejetaryenlik çeşitleri, Vejetaryenlik makale

Vejetaryenlik, bakış açınızı ve yiyecekleri düşünme şeklinizi değiştiriyor. Vücudunuzun sağlığı için yapılması gereken doğal ve bütünsel bir yolculuktur. Koroner kalp hastalığı, diyabet, hipertansiyon ve hatta bazı kanser türleri gibi komplike tıbbi sorunların çoğunu korumak için iyi dengelenmiş bir vejetaryen diyet  düşük lif oranı yüksektir.

Vejetaryenler, tüm et ürünlerinde bulunan doymuş yağlarla karşılaştırıldığında sağlıklı olan daha fazla miktarda çoklu doymamış yağ tüketme eğilimindedirler. Tipik bir vejetaryen yemeği, tahıl, baklagiller, fındık, tohumlar, meyveler, sebzeler, süt ürünleri ve soya ürünlerinin dengeli bir oranını içeren bir öğündür. Çok fazla çeşitlilik olduğu için, vücudunuzun bu tür bir yemekten istediği tüm besinleri alırsınız.

Hepimiz biliyoruz ki, kahvaltı günün en önemli öğünüdür ve vejeteryan kahvaltısı almak sağlık için iki kat yarar demektir. Bu yüzden çırpılmış yumurta, kızarmış ekmek ve meyveler artı tahıllar da ekleyin. Kombine kahvaltı yapmak her zaman en iyisidir, yani sadece bir parça yerine meyve, tahıl ve süt ürünleri içeren çeşitler gibi.

Meyveler lif bakımından zengin, yağ bakımından düşük, mineraller ve vitaminler gibi birçok besin bakımından da zengindir. Bir veya iki farklı meyve türünün bir kısmını veya ikisini alabilir; meyve yemeyi sevmiyorsanız, eşit derecede sağlıklı olan tek veya farklı meyvelerle takas yapın. Meyvenin kabuğunu, özellikle elma, üzüm, armut vb. İçin mümkün olduğunca yiyin.

Bu İçeriğe Tepki Ver (en fazla 3 tepki)



Facebook Yorumları



Disqus Yorumları