Sağlığınızı Geliştirecek 10 İpucu.!
Hayatlarını değiştirmek isteyen insanlar “değişimin” Bazı büyük kararlarn sonucu olduğunu düşünmek eğilimindedir.

“Bu şehirden taşımam gerekiyor!”

“Kariyer değiştirmem gerekiyor!”

“Büyük bir projeye başlamalıyım!”

Ve bütün bu şeyler faydalı olsa da, en büyük değişikliğe yol açan küçük şeylerde vardır.

1. Sağlıklı Bir Sabah Kahvaltısı Pişirmeyi Öğrenmek

Yemek pişirmek ne zaman “zor” olduki.?

Hayattaki hiçbir şeyden daha “zor” değil - biraz öğrenmek gerektiriyor.

Sağlığınızı Geliştirecek 10 İpucu.!

Hayatlarını değiştirmek isteyen insanlar “değişimin” Bazı büyük kararlarn sonucu olduğunu düşünmek eğilimindedir.

“Bu şehirden taşımam gerekiyor!”

“Kariyer değiştirmem gerekiyor!”

“Büyük bir projeye başlamalıyım!”

Ve bütün bu şeyler faydalı olsa da, en büyük değişikliğe yol açan küçük şeylerde vardır.

1. Sağlıklı Bir Sabah Kahvaltısı Pişirmeyi Öğrenmek

Yemek pişirmek ne zaman “zor” olduki.?

Hayattaki hiçbir şeyden daha “zor” değil - biraz öğrenmek gerektiriyor.

Her sabah 10 dakika boyunca, YouTube’da veya Google’da kahvaltı hazırlamayı öğrenmek için istediğiniz bir videoyu arayın ve ardından talimatları izleyin ve uygulayın."Günde 10 dakika, haftanın 7 günü, bu haftada bir saatten biraz fazla yapar."Yılda bir ay, 3 ay, arası zamanınızı alır, bir yıl boyunca izleyin ve çok iyi bir şef olmayacaksınız, ama her sabah kendiniz için daha iyi bir kahvaltı oluşturacaksınız. Yeni bir şeyler öğrenmek ve birazda sağlıklı yemek.

Sağlığınızı Geliştirecek 10 İpucu.!

2. Handstands, Push Ups, Egzersizi

Vücudunuz nasıl hissettiğinizi gösteren en iyi göstergedir.

Vücudunuzla ne kadar uyumlu olursanız, vücudunuzun ihtiyaç duyduğu şeye o kadar iyi sahip olabilirsiniz (uyku? Yemek? Dinlenme?) gibi."Çoğumuz bilgisayarlarımızın önünde çok fazla zaman harcadığımız, kambur olduğumuz, duruşumuzu bozduğumuz için, 10 dakikalık vücut ağırlığı egzersizlerini (tercihen birkaç saatte bir) yapmayı deneyin.

Yine, internet sizin için bilgi kaynağınızdır."Nasıl bir egzersiz yapılacağı, yukarı ya da elle çekileceği hakkında bir fikriniz yoksa, Google"ye bakın. Günde 10 dakika, egzersiz, sizi daha güçlü hale getirmeye ve iyi duruşunuzu korumanıza yardımcı olacaktır.

3. Solunum Egzersizleri

Sinir bozucu toplantılar sırasında öfkeli patlamalar günlük repertuarınızdaysa, bu özellikle sizin için ideal.

Nefes egzersizleri muhtemelen öğrenmesi en kolay şeylerden biridir,"nefes al - ver, ancak etkileri çok büyüktür."Sadece 10 dakika boyunca nefesinize odaklanın."Bir sonraki proje için endişelenmeyin."Neyin ne zaman olduğu konusunda stres yapmayın."Sadece 10 dakika nefes alın, verin ne kadar daha sakin, ve toplanmış hissedeceğinize şaşıracaksınız.

Sinirliyken kimse iyi kararlar veremez.

4. İyi Bir Beyin Fırtınası.

Beyin kaslarınızı taze tutmak ve yeri gelince daha zeki olmayı öğrenmek istiyorsanız, o zaman bunu uygulamanız gerekir."Her gün, 10 dakika boyunca, ilginizi çeken 10 yeni fikir yazın."Uygulaması eğlenceli olacak 10 fikir, ya da iyi olacağını düşünüyorum dediğiniz şeyler."İstediğin her şey olabilir."Ama onları bir yere yazman gerekli.

Bunu birkaç gün boyunca yapın, farkı kendiniz göreceksiniz.

5. Şeker Yemeyin

En yaygın atıştırmalıklardan biri (özellikle Amerika'da) şekerdir. Meyve mi, yoksa tatlı atıştırmalıklarmı hoşunuza gider.

Şu an"öğrenebileceğiniz bir şey", sağlığınıza önemli ölçüde yardımcı olacak bir şeydir; şekerin, muhtemelen yemek yememenin uzun süreleri boyunca alabileceğiniz en kötü atıştırmalıklardan biridir."Şeker yemek, insülinini yükseltir."İnsülinini yükselttiğinde, az önce beslendiğin vücuda sinyal veriyorsun.

Öyleyse vücut, ne zaman besleneceğinden emin değildir, bu nedenle vücudun depolanan yağ yakımını durdurur, çünkü bir sonraki öğüne “Aç” olduğundan emin olmak ister.

6. Düşüncelerinizi Derleyin

Günlük kaydı çok tehlikeli olabilir ve stresli zamanlar geçiriyorsanız veya sadece biraz daha derin bir şeyi “düşünmek” istiyorsanız, günlüğünüzü çıkarın.

10 dakika boyunca, aklınıza ne gelirse yazın."Mükemmel yapmayı ya da okuyan birini yapmayı düşünmeyin."Bir günlük, rahatlatıcıdır - dağınık olmak ve tüm düşüncelerinizi yazmak için sizin yerinizdir.

7. Oku veya Müzik Dinle

Büyük bir çöküntü insanı, yorgun veya yıpranmış düşündürür “bir şeyler yapması” gerektiğini düşünür. Yapmanız gereken şeyin tam tersi de bu."İhtiyacınız olan hiçbir şey “yapmamak”.

Yeni bir şey yapman gerek."10 dakikalık sessiz bir yerde birşeyler okuduğunuzda veya müzik dinledikten sonra kendinizi fikirlerle doldurduğunuzu göreceksiniz.

Bu İçeriğe Tepki Ver (en fazla 3 tepki)



Facebook Yorumları



Disqus Yorumları